مراسم معارفه مدیرمسئول روزنامه جام‌جم با حضور مدیران مؤسسه جام‌جم و دبیران گروه‌های خبری این روزنامه برگزار شد.  

جام جم

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مراد عنادی، مدیرعامل مؤسسه با قدردانی از خدمات و تلاش‌های مهدی گیوه‌کی مدیرمسئول سابق، با تایید دکتر پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، یوسف غروی قوچانی را به‌عنوان مدیرمسئول جدید روزنامه جام‌جم معرفی کرد.

مهدی گیوه‌کی به عنوان مشاور رئیس سازمان صداوسیما منصوب شد.

مراسم معارفه مدیرمسئول روزنامه «جام‌جم»، عصر روز گذشته (شنبه ۵ آبان ماه) با حضور مدیران مؤسسه جام‌جم و دبیران گروه‌های خبری این روزنامه برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های مهدی گیوه‌کی مدیرمسئول سابق، با تایید دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما، یوسف غروی قوچانی را به‌عنوان مدیرمسئول جدید روزنامه جام‌جم معرفی شد.

در پایان مراسم، ضمن اعطای حکم مدیرمسئولی به یوسف غروی قوچانی، با اهدای لوح تقدیر از خدمات مهدی گیوه‌کی قدردانی شد.

غروی قوچانی، سابقه طولانی در حوزه مطبوعات دارد. وی در سطوح مختلف خبری اعم از خبرنگاری تا سردبیری در روزنامه‌های سراسری همچون کیهان، قدس، ابرار و همچنین مجله گسترش صنعت فعالیت داشته است. ضمن اینکه دبیری پنج دوره جشنواره مطبوعات و عضویت در ۱۰ دوره دادگاه رسیدگی به جرائم سیاسی و مطبوعاتی در کارنامه حرفه‌ای وی به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است در پی این تغییرات، مهدی گیوه‌کی طی حکمی از سوی دکتر پیمان جبلی رئیس رسانه ملی به عنوان مشاور رئیس سازمان صداوسیما منصوب شد.

کد خبر 894869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha